Producenci

Kontakt

ŚWIAT KOLORÓW

DOM HANDLOWY WANDA

31-801 Kraków

Wł. Broniewskiego 1

tel.12 647 18 28

GODZINY PRACY e-sklepu:

pon-pt 9-17
sob 9-13

www.swiat-kolorow.pl

Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie są nowe zapakowane w oryginalne opakowania.

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki od kuriera zawsze należy dokładnie sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki ma zagniecenia lub nosi znamiona uszkodzenia, należy w trakcie przyjmowania przesyłki w obecności kuriera dokonać jej otwarcia, sprawdzenia towaru i ewentualnie sporządzić protokół szkody, oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie stanu przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia, niezgodności z zamówieniem czy okradzenia przesyłki w transporcie.  Reklamacje niezgodności towaru lub uszkodzonych w trakcie transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie pisemnego protokołu uszkodzenia zawartości przesyłki sporządzanego w momencie odbioru w obecności Kuriera.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, wraz z oryginalną metką oraz kserokopią dowodu zakupu, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
  5. UWAGA! – rzeczywiste kolory tapety mogą w stopniu nieznacznym różnić się od tych w „komputerze” w zależności od indywidualnych ustawień i parametrów monitora ( różne ustawienia monitora) – takie różnice nie podlegają reklamacjom. Zdjęcia tapet zamieszczone na stronie sklepu są zdjeciami produktów udostępnionymi przez producentów tapet. Na życzenie Klienta przesyłamy szczegółowy opis kolorystyczny tapet. 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: lub telefonicznie:  Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracane produkty nie mogą nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty. 

W powyższym trybie nie można zwrócić towarów o właściwościach określonych przez konsumenta i związanych  bezpośrednio z jego osobą, służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, czyli produkowanych i sprowadzanych na specjalne indywidualne zamówienie klienta.

W przypadku zakupu tapet sprowadzanych na indywidualne zamówienie Klienta, których zakup wiąże się z wykonaniem usługi sprowadzenia ich z fabryki, na Karcie produktu jest określony koszt usługi sprowadzenia ich z fabryki, który jest już wliczony w cenę produktu. W przypadku odstąpienia od umowy zakupu Tapet których zakup wymaga wykonanie usługi sprowadzenia ich pod indywidualne zamówienie Klienta, nie podlega zwrotowi koszt usługi ich sprowadzenia, gdyż spełnia warunki określone w Ustawie z dnia 24,06,2014 art 38 pkt.1 ustawy o prawach konsumenta.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu, oznaki użytkowania, lub przekroczony termin dokonania zwrotu), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych klient ma prawo odebrać w/w produkt w siedzibie naszej firmy. Jeżeli go nie odbierze to odeślemy produkt na wskazany adres zwrotny. Koszt odesłania przesyłki ponosi klient.

Płatności prosto ze strony PayU

Sklep internetowy Shoper.pl